
REGULAMIN
§ 1 ZAMÓWIENIA, REALIZACJA I PŁATNOŚĆ
1. Właścicielem serwisu oraz administratorem danych osobowych zawartych w serwisie (dalej: Sklep) jest:
MINORCOMM Norbert Gruszka, Podgrodzie 48d, 39-200 Dębica, NIP 8722407235, REGON 180950377, tel. 883-911-153, email: biuro@pakujprozniowo.pl
2. Zamówienie opłacone przez klienta Sklep wysyła najpóźniej do 72h. Dotyczy także realizacji z opcją płatności przy odbiorze.
2.1. Sklep udostępnia następujące opcje dostawy: Paczkomaty Inpost, Kurier Inpost, Kurier Inpost Pobranie, Kurier DPD.
2.2. Sklep przyjmuje płatności: przelewem tradycyjnym, przelewem elektronicznym oraz BLIK za pośrednictwem serwisu Autopay, usługa GPay, kartami płatniczymi Visa/Mastercard oraz w formie pobraniowej przy odbiorze przesyłki przez klienta.
2.3. Koszt przesyłki nie jest doliczany do zamówienia, jeśli w koszyku znajdują się produkty o wartości większej lub równiej 199 zł brutto. Promocja dotyczy wszystkich dostępnych opcji dostawy oraz płatności.
3. Opcja wysyłki pobraniowej nie jest dostępna dla asortymentu produkowanego na indywidualne zamówienie klienta.
4. Czas produkcji na indywidualne zamówienie jest określany podczas składania zamówienia.
5. Z uwagi na proces technologiczny mogą wystąpić różnice do 10% w rozmiarze lub ilości podanej na karcie produktu.
6. Zniżki dostępne za pomocą kodów rabatowych nie łączą się z innymi zniżkami dostępnymi w sklepie, w szczególności z czasowymi promocjami towarów oraz zniżkami za wielokrotność zakupionych produktów.
§ 2 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Jeżeli kupujący jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, to na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.), przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy zgodnie z art. 2-4 tejże ustawy. Prawo do odstąpienia przysługuje także osobom fizycznym prowadzącym jednoosobową działalnością gospodarczą, jeśli zakupione przez nich produkty nie są bezpośrednio związane z charakterem zawodowym ich działalności.
2. Kupujący może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu. Kupujący nie musi podawać przyczyn odstąpienia.
3. Odstąpienie winno nastąpić przez złożenie oświadczenia ustnego (telefonicznie) lub pisemnego (w wiadomości e-mail) w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu. Od momentu odstąpienia od umowy Klient ma kolejnych 14 dni kalendarzowych na odesłanie produktu. Liczy się data nadania przesyłki zwrotnej.
3.1. W razie skutecznego wykonania prawa odstąpienia umowę uważa się za niezawartą, a kupujący jest wolny od wszelkich zobowiązań. Świadczenia kupującego oraz Sklepu podlegają zwrotowi w stanie niezmienionym.
3.2. Zwrot towaru w przypadku odstąpienia od umowy odbywa się na koszt kupującego (tj. koszt wysyłki zwrotnej, kiedy klient odsyła zakupiony towar do sprzedawcy). Jeśli towar był używany lub jest uszkodzony, kwota zwrotu zostanie pomniejszona adekwatnie do utraconej wartości produktu.
3.3. Pieniądze (koszt towaru + koszt wysyłki do Klienta, patrz pkt. 3.4) zostaną zwrócone klientowi niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru) przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sklep dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej klienta.
3.4. Sprzedawca (tj. Sklep) nie musi zwracać żadnych dodatkowych kosztów powstałych w wyniku tego, że Klient wyraźnie wskazał inny sposób dostawy niż najtańsza dostawa standardowa. Oznacza to, że Sklep zwraca jedynie koszt najtańszej opcji dostawy dostępnej dla zakupionych produktów.
4. Sklep nie odbiera przesyłek pobraniowych.
5. Produkty wykonane na specjalne zlecenie Klienta są wyłączone z możliwości zwrotu z uwagi na ich indywidualny charakter.
6. Aktualny adres do zwrotu dostępny jest w zakładce Kontakt.
§ 3 REKLAMACJE, RĘKOJMIA
1. Fakt otrzymania wadliwego produktu kupujący winien zgłosić telefonicznie lub e-mailowo. Dane kontaktowe znajdują się w zakładce "Kontakt". Sklep ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Sklep na każdy produkt udziela 24-miesięcznej gwarancji.
2. W przypadku otrzymania wadliwego produktu, Sklep, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wymienia klientowi produkt na nowy (wolny od wad) lub jeśli nie jest to możliwe - zwraca kupującemu koszty poniesione wraz z zakupem (koszt towaru oraz wysyłki).
3. Koszt odesłania wadliwego towaru pokrywa Sklep i umożliwia to kupującemu poprzez serwis SzybkieZwroty.pl. Przesyłka z wadliwym produktem może zostać odesłana za pomocą dowolnego paczkomatu na terenie kraju. Kupujący może korzystać z własnej opcji odesłania produktu.
4. Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie rękojmi w przypadkach i na warunkach określonych prawem (art. 556 KC). Czas na zgłoszenie niezgodności wynosi 2 lata od momentu dostarczenia towaru do klienta.
5. Niezgodność produktu z umową można zgłosić na adres biuro@pakujprozniowo.pl, formularz w zakładce Kontakt lub pod numerem telefonu 883-911-153.