Regulamin

 


REGULAMIN SKLEPU



§ 1 ZAMÓWIENIA I REALIZACJA


1. Zamówienie złożone i opłacone przez klienta wysyłamy w ciągu 12-48h, nie licząc czasu potrzebnego na kompletację towaru, który wynosi do 2 dni roboczych.

2. Opcja wysyłki pobraniowej nie jest dostępna dla worków produkowanych na indywidualne zamówienie. 

3. Z uwagi na proces technologiczny mogą wystąpić maks. 10% różnice w rozmiarze lub ilości podanej na etykiecie. 

4. Czas produkcji na indywidualne zamówienie jest określany podczas składania zamówienia lub w opisie produktu. Jeśli taka informacja nie została podana, to czas realizacji zlecenia wynosi od 2 do 5 dni roboczych. 

5. Zniżki dostępne za pomocą kodów rabatowych nie łączą się z innymi zniżkami dostępnymi w sklepie, w szczególności z czasowymi promocjami towarów oraz zniżkami za wielokrotność zakupionych produktów. 


§ 2 ODSTĄPIENIE OD UMOWY


1. Jeżeli kupujący jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, to na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.), przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy zgodnie z art. 2-4 tejże ustawy.

2. Kupujący może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu. Kupujący nie musi podawać przyczyn odstąpienia.

3. Odstąpienie winno nastąpić przez złożenie oświadczenia ustnego (telefonicznie) lub pisemnego (w wiadomości e-mail lub z wykorzystaniem gotowego formularza zwrotu. Formularz można przesłać w formie papierowej na adres naszej siedziby w nim podany lub jako skan/zdjęcie wysłane na naszą skrzynkę e-mail w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu. Od momentu odstąpienia od umowy Klient ma kolejnych 14 dni kalendarzowych na odesłanie produktu. Produkt można przesłać razem z formularzem zachowując powyższy termin. Liczy się data na stemplu pocztowym bądź liście przewozowym.
3.1. W razie skutecznego wykonania prawa odstąpienia umowę uważa się za niezawartą, a kupujący jest wolny od wszelkich zobowiązań. Świadczenia kupującego oraz Sklepu podlegają zwrotowi w stanie niezmienionym.
3.2. Zwrot towaru w przypadku odstąpienia od umowy odbywa się na koszt kupującego (tj. koszt wysyłki zwrotnej, kiedy klient odsyła zakupiony towar do sprzedawcy). Jeśli towar był używany lub jest uszkodzony, kwota zwrotu zostanie pomniejszona adekwatnie do utraconej wartości produktu.
3.3. Pieniądze (koszt towaru + koszt wysyłki do Klienta, patrz pkt. 4.3.4) zostaną zwrócone klientowi niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru) przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
3.4. Sprzedawca (tj. Sklep) nie musi zwracać żadnych dodatkowych kosztów powstałych w wyniku tego, że Klient wyraźnie wskazał inny sposób dostawy niż najtańsza dostawa standardowa. Oznacza to, że Sklep zwraca jedynie koszt najtańszej opcji dostawy widocznej na aukcji.

4. SKLEP NIE ODBIERA PRZESYŁEK POBRANIOWYCH.

5. Zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego odstąpienie od umowy nie przysługuje firmom, które dokonały zakupu potwierdzonego fakturą VAT.


§ 3 REKLAMACJE, ZWROTY I WYMIANY

1. W przypadku otrzymania wadliwego produktu Sklep po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienia produkt na nowy (wolny od wad) lub jeśli nie jest to możliwe - zwraca kupującemu koszty poniesione wraz z zakupem (koszt towaru oraz wysyłki). Sklep zwraca koszt przesyłki reklamacyjnej (odesłania wadliwego towaru) od kupującego do Sklepu. Fakt otrzymania wadliwego produktu kupujący winien zgłosić telefonicznie lub e-mailowo. Dane kontaktowe znajdują się w zakładce "Kontakt".

2. W przypadku, gdy kupujący wyraża chęć wymiany towaru na inny, proszony jest o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mailowy ze Sklepem.

3. Reklamację produktu można zgłosić poprzez zalogowanie się w panelu klienta i wybraniu opcji "Reklamacja" do wybranego zamówienia lub poprzez formularz w dziale "Kontakt".






 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl